Vanochtend een route bovenlangs een stuk(je) van de Grand Canyon gelopen. Totaal anders dan de andere canyons doe we hebben gezien. Qua kleuren een stuk eenvoudiger maar qua grootsheid de overtreffende trap. Wat moet je er, na zoveel steen, nog over zeggen. Zoals een gids het vertelde; een Canyon is eigenlijk een omgekeerde berg; je begint bergaf, loopt lekker door, totdat je erachter komt dat je ook terug moet.... Berg op! Maar wij hebben alleen een stukje langs de boven-rand gelopen. En daarna een IMAX- film van de Canyon binnenin bekeken (http://youtu.be/F4qT8W_ws4g).  (Geen voorgenomen helikoptervlucht en geen voorgenomen Sky-walk). Gelunched bij de Mac.D. waar ik volgens mij 17 jaar geleden met Eric ook gezeten heb toen wij daar samen waren. (Klopt dat Eric?). Dineetje bij http://pinecountryrestaurant.com/. Alle vier salade. Kan makkelijk hier, gezond eten. Morgen voor tussenstop een nachtje naar Lake Havasu via (een klein stukkie) Route 66 en morgen lunchen bij Mr D'z;   http://www.mrdzrt66diner.com/. 

Eric
30/7/2013 08:29:25 am

Hallo Frank, Lia, Stijn en Koen
Heb vandaag een internetkaartje gekocht in België om jullie reisverlag eens uitgebreid te gaan bekijken.....erg leuk om te lezen allemaal. En prachtige foto's. Wat maken jullie veel mee zeg. Of dit dezelfde Mac is Frank als 17 jaar geleden kan ik helaas niet herinneren. Ik denk dat we er samen in de afgelopen 25 jaar toch wel meer dan 100 hebben gezien......het nadeel is dat ze allemaal zoveel op elkaar lijken.....
Ik wens jullie nog een leuke laatste week toe in San Diego's en LA.
Groetjes Eric

Reply



Leave a Reply.