Vanochtend weer prima-donna ontbeten in BestWesternPlusYosemiteGatewayInn (3xwoordwaarde) en vertrokken uit Oakhurst. Via Yosemite Valley naar Mammoth Lakes (voor 1 nacht) in Yosemite Valley een watervAl gezien. We hoog maar niet spectaculair. (Dit zeg ik op persoonlijke titel want de rest denkt daar wellicht anders over) de route naar Mammoth Lakes was wel spectaculair; ten eerste vanwege de gigantische granieten rots formaties op een bedje van groene grasvlaktes en naald bossen en ten tweede omdat ik anderhalf uur in de stress heb gezeten in de auto omdat ik dacht dat het ruin zes uur rijden was ipv de verwachte en geplande 2 uur en 45 minuten..... Bleek dat ik anderhalf uur naar een getal heb zitten staren waarvan ik nu mag niet weet wat de navigatie daarmee wil zeggen.... De resterende tijdsindicatie zat meer rechts op het schermpje.... : (    Onze kamer is opnieuw prima. Lekker ruim en met oordoppen In en oogkleppen op lukt het slapen goed. Morgen via de Lakes hier in de buurt door naar Death Valley.




Leave a Reply.